
Naujausios
Naująjį mūsų rajono įvaizdį praėjusį ketvirtadienį vykusio Tarybos posėdžio metu pristatė UAB „Andstudio“ atstovas Augustinas Paukštė.
„Daug kas galvoja, kad prekės ženklas yra logotipas. Tai nėra tik logotipas, yra didelis kontekstas, teorinė medžiaga, kokį mes jausmą norim kurti, kaip formuojam Plungės įvaizdį“, – kalbėjo jis. O kad atrodytų patikimiau, nepamiršo paminėti, kad jo atstovaujama įmonė kūrė gerai žinomų įmonių LTG ir „Ignitis“, net „Žalgirio“ komandos prekinius įvaizdžius. Suprask – patirtis didelė, tad Plungė ir jos įvaizdis – gerose rankose.
Tarybos nariai išgirdo ir tai, kad prie mūsų rajono įvaizdžio formavo dirbta puse metų, buvo įtraukti ne tik Savivaldybės administracijos darbuotojai, bet ir gyventojai.
Visą straipsnį skaitykite laikraščio „Žemaitis“ 2024 m. gruodžio 27 d. numeryje (Nr. 98).