
Naujausios
Geriausia SEO agentūra – pasirinkimo kriterijai
Prognozuojama, kad pasaulinės SEO rinkos dydis iki 2030 m. pasieks 143,9 mlrd. JAV dolerių ir iki tol augs po 8,3 % kasmet, todėl įmonės vis labiau įvertina SEO specialistų svarbą bei ieško kompetentingų paslaugų teikėjų. Štai pagal ką turėtų būti pasirenkama agentūra.
Apsibrėžkite tikslus ir uždavinius
Prieš kreipdamiesi į SEO agentūrą, kuo aiškiau suformuluokite savo verslo tikslus. Nustatykite, ar siekiate padidinti svetainės lankomumą, pagerinti pozicijas paieškos sistemose, padidinti vadovų skaičių, ar pagerinti pardavimus internetu. O gal viską? Nors specialistai padeda tikslus „išgryninti“, labai taupote laiką ir pinigus, jeigu tikslus nustatote patys.
Įvertinkite agentūros patirtį ir kompetenciją
Patirtis jūsų nišoje gali būti neįkainojama. Jūsų sektorių išmananti agentūra supras unikalius iššūkius ir greičiau ras veiksmingas strategijas. Nors kartais dėl to, kad dirba su jūsų konkurentais, agentūra kontrakto gali ir nepriimti, tendencijos rinkoje tokios, jog net 61 % įmonių samdo SEO agentūras dėl jų specializuotos kompetencijos.
Skaidrumas ir komunikacija
Sėkmingai partnerystei būtinas skaidrumas. Paslaugos teikėjas turėtų pateikti aiškią informaciją apie strategijas, laukiamus rezultatus ir teikti ataskaitas bei nežadėti „ausko kalnų“. Reguliariai atnaujinama informacija ir veiklos ataskaitos yra būtinos pažangai stebėti ir geriausiems sprendimams priimti.
Įsitikinkite, kad agentūra turi gerą reputaciją ir dirba „white-hat“ metodais. Venkite SEO agentūrų, kurios žada stebuklingą greitį arba garantuotas pozicijas, nes tai gali būti black tipo – neskaidrūs ir nesąžiningi metodai, už kuriuos Google net gali pažeminti pozicijas.
Prisitaikymas prie jūsų
Vienodas šablonas visiems netinka. SEO agentūra turėtų individualiai pritaikyti strategijas, kurios atitiktų konkrečius jūsų verslo poreikius, tikslinę auditoriją ir rinkos dinamiką.
Derybų metu aptariamas biudžetas ir lūkesčiai, kad klientas galėtų išsirinkti optimalų paslaugų paketą.
Rimta agentūra daugiausia dėmesio skirs svarbiems rodikliams, tokiems kaip konversijos, lead generavimas ir ROI, o ne „tuščiam“ paprastam srautui. Būtent taip dirbanti įmonė augina kliento verslą.
SEO paslaugos – ko tikėtis?
Visada domėkitės tuo, kokios SEO paslaugos jums bus suteikiamos, nes jų įvairovė didelė, o nauda verslui gali būti labai nevienoda.
Paslaugos paprastai prasideda nuo audito, kurio metu įvardinamos svetainės silpnybės ir stiprybės bei sudėliojama tvirta SEO strategija rezultatų gerinimui. Pagal planą galima pradėti daryti techninius darbus, kurti kokybišką turinį ir gerinti išorinį ir vidinį SEO.
Techninis SEO sprendžia svetainių greičio, gebėjimo reaguoti į mobiliuosius įrenginius ir crawlability niuansus, kad paieškos sistemos galėtų veiksmingai indeksuoti jūsų svetainę. Tai nėra pastebima plika akimi, bet labai smarkiai prisideda prie pozicijų gerinimo.
Per laiką sukuriama patogi svetainė, pagerinamas jos autoritetas interneto platybėse ir ne tik. Be to, orientuojantis į lokalų SEO galima dar labiau padidinti itin suinteresuotų vartotojų įsitraukimą, tad gautą pasiūlymą išnagrinėkite nuo A iki Ž, kad žinotumėte, kokios SEO paslaugos jums priklauso.
Priimti sprendimą
Norint pasirinkti patikimą SEO agentūrą, reikia kruopščiai atsirinkti pasiūlymus. Sutelkę dėmesį į savo tikslus, įvertinę agentūros kompetenciją ir supratę jos siūlomas paslaugas, galite užmegzti partnerystę, kuri duos pozityvių rezultatų. Atminkite, kad veiksmingas SEO yra ilgalaikė investicija.
Marketrats SEO agentūra apie tai žino tikrai daug. Susisiekite ir aptarkite, kaip optimizavimas paieškos sistemoms padėtų auginti verslą online erdvėje.