Sumažinkite „Facebook“ reklamos išlaidas ir padidinkite pelną

Autorių nuotr.
Tinkama reklama "Facebook" tinkle gali būti brangu. Kaip verslo savininkas ar rinkodaros specialistas norite įsitikinti, kad kiekvienas reklamai išleistas centas yra to vertas. Laimei, yra būdų, kaip sumažinti "Facebook" reklamos išlaidas ir vis tiek pasiekti puikių rezultatų. Štai kaip tai padaryti.

Pradėkite nuo tinkamos tikslinės auditorijos

Raktas į "Facebook" reklamos išlaidų sumažinimą - tai nukreipimas į tinkamus žmones. Jei taikysitės į per plačią tikslinę auditoriją, galite švaistyti pinigus skelbimams, kurie nepasiekia tikslinės auditorijos. Pradėkite nuo to, kad susiaurinsite, kas yra jūsų idealus klientas - amžius, lytis, pomėgiai, ir naudokite šią informaciją, kad sukurtumėte jiems pritaikytas kampanijas. Tai padės užtikrinti, kad jūsų skelbimai pasieks tinkamus žmones ir nekainuos jums daugiau nei turėtų.

Išbandykite skirtingus skelbimų formatus ir kopijas

Sėkmingai "Facebook" reklamos kampanijai labai svarbu išbandyti skirtingus skelbimų formatus ir kopijas. Išbandykite skirtingus vaizdus ir kopijas, tada įvertinkite, kaip kiekvienas jų veikia tiek sąnaudų, tiek konversijų atžvilgiu. Nustatę, kurie skelbimai veikia geriausiai, sutelkite pastangas į šių skelbimų optimizavimą, kad pasiektumėte dar geresnių rezultatų. Galite pastebėti, kad vienas konkretus formatas ar kopijos tipas labiau rezonuoja su jūsų tiksline auditorija nei kitas - sutelkite dėmesį į tai, kas veikia!

Optimizuokite pasiūlymų teikimo strategiją

"Facebook" siūlo kelias skirtingas skelbimų siūlymo strategijas, įskaitant kainą už paspaudimą (CPC), kainą už tūkstantį parodymų (CPM) ir kainą už veiksmą (CPA). Kiekviena iš jų turi savų privalumų ir trūkumų, tačiau CPC paprastai yra ekonomiškiausia, nes už ją mokama tik tada, kai kas nors paspaudžia skelbimą. Eksperimentuodami su skirtingomis siūlymo strategijomis galite rasti geriausiai jūsų biudžetą ir tikslus atitinkančią strategiją.

Pabaigai..

Jei žinote, nuo ko pradėti, sumažinti "Facebook" reklamos išlaidas nebūtinai turi būti sunku. Pradėkite nuo orientavimosi į tinkamą klientų bazę, išbandykite skirtingus skelbimų formatus ir kopijas ir atitinkamai optimizuokite savo siūlymo strategiją, kad kiekvienas išleistas centas atneštų didžiausią investicijų grąžą. Laikydamiesi šių patarimų, galėsite gauti daugiau naudos iš kiekvieno "Facebook" skelbimams išleisto euro ir kartu padidinti pelną.