
Naujausios
Kaip per praėjusią savaitę vykusius Plungės rajono savivaldybės tarybos komitetų posėdžius kalbėjo Vietos ūkio skyriaus vedėjas Arvydas Liutika, šios sutarties laukta ilgai.
„Pagaliau po dvejų metų ilgo bendravimo gavom dokumentą, kurio pagrindu galėsim pradėt teritorijos prie traukinių stoties projektavimo bei įrengimo darbų viešuosius pirkimus“, – sakė vedėjas.
Kadangi dalį šios teritorijos patikėjimo teise valdo „LTG Infra“, šia sutartimi ji įsipareigos perleisti Savivaldybei statytojo teises ir pareigas. O Savivaldybė savo ruožtu įsipareigos parengti stoties teritorijos ir prieigų sutvarkymo (pritaikant autobusų stoties veiklai) techninį projektą, įvykdyti viešuosius pirkimus, sudaryti rangos ir paslaugų sutartis bei užtikrinti tinkamą šių sutarčių vykdymą.
Taigi Savivaldybės pagrindinis rūpestis ir galvos skausmas bus teritorija prie dabartinės geležinkelių stoties (iš Soties gatvės pusės). Čia esančią automobilių stovėjimo aikštelę ketinama pertvarkyti įrengiant autobusų sustojimo ir keleivių įlaipinimo bei išlaipinimo vietas.
Pasak A. Liutikos, minėtoji „LTG Infra“ lygiagrečiai rūpinsis pačio traukinių stoties pastato pertvarka. Jame numatyta įrengti administracines patalpas Plungės autobusų parkui, atnaujinti salę, įrengiant ją patogiai ir šiuolaikiškai laukiantiesiems tiek traukinio, tiek autobuso.
Pagal optimistinį planą, šios pertvarkos turėtų būti įgyvendintos jau iki rugsėjo. Skyriaus vedėjas užsiminė, kad minėtieji „LTG Infra“ savo biudžete šiemet nusimatė tam lėšų, tad jei dėl kokių nors kliūčių nepavyks jų panaudoti, ši graži dviejų stočių sujungimo idėja veikiausiai bus pasmerkta žlugti.
Žinoma, Savivaldybei teks ne tik organizuoti teritorijos pertvarkymo darbus, bet ir prisidėti prie jų. Komitetų prašyta pritarti, jog Savivaldybės biudžete tam būtų numatyta 100 tūkst. eurų.
Prieštaraujančiųjų neatsirado, tačiau vienas kitas politikas smalsavo, kiek Plungės traukinių stoties pertvarka kainuos „LTG Infrai“? A. Liutika sakė konkrečios sumos įvardinti dar negalįs. Esą pabaigus projektavimo ir rangos darbų viešuosius pirkimus bus pasirašomas kitas susitarimas – dėl kiekvienai pusei tenkančių finansinių įsipareigojimų. Tada ir išaiškės visi piniginiai reikalai.
Ekonomikos, finansų ir biudžeto komiteto narys Algirdas Pečiulis turėjo klausimų dėl šalia stoties numatytos didžiulės – net 114-os vietų – automobilių stovėjimo aikštelės (dabartinėje autobusų stoties teritorijoje).
„Ar ne per didžiulę teritoriją apsibrėžėm? Ar nebus vien tik sniego valymas ir priežiūra, o nebus kam ten statyt automobilių?“ – teiravosi jis.
Atsakydamas Vietos ūkio skyriaus vedėjas kalbėjo, esą tokia aikštelė išties reikalinga, nes šalia – aktyvaus laisvalaikio ir pramogų zona, įrengta senojo stadiono vietoje. Juk vieną dieną karantinas baigsis ir čia vėl bus galima organizuoti masinius renginius.
„O kitos aikštelės šalia, kad būtų galima tvarkingai ir saugiai sustatyti automobilius, mes kaip ir neturime. Be to, šia aikštele naudosis ir traukinių, ir autobusų keleiviai“, – akcentavo A. Liutika.