
Naujausios
Ketvirtadienio vakarą, jau sutemus, Plungės rajono Pauošnių kaimo nereguliuojamoje sankryžoje taksi automobilio „VW Touran“ nesuvaldė 1953 m. gimęs jo vairuotojas.
Policijos įvykių suvestinėje rašoma, kad blaivus taksistas, pirminiais duomenimis, neatsižvelgė į meteorologines sąlygas ir nepasirinko saugaus greičio. Mašina, kurioje buvo ir keleivis, atsidūrė pakelės griovyje. Taksi vežtam 1986 m. gimusiam Plungės rajono gyventojui prireikė medikų pagalbos – jam lūžo šonkauliai. Iš ligoninės vyras išleistas gydytis į namus. Pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl kelių transporto eismo saugumo ar transporto priemonių eksploatavimo taisyklių pažeidimo.
Kita avarija, kurioje sužeistas žmogus, įvyko penktadienį priešpiet, kai Babrungo kaimo keliu važiavęs 1969 m. gimęs rietaviškis, nereguliuojamoje sankryžoje sukdamas į kairę, nepraleido ir susidūrė su lygiareikšmiu keliu tiesiai važiavusiu automobiliu „Opel Vectra“.
Po susidūrimo smarkiai apgadintas tiek šis opelis, tiek avarijos kaltininko vairuotas kitas tos pačios markės automobilis „Opel Movano“. Medikams perduotas pirmąją mašiną vairavęs 1971 m. gimęs plungiškis. Kaip vakar „Žemaičiui“ sakė Plungės rajono policijos komisariato Reagavimo skyriaus viršininkė Ingrida Juškaitė, vyrui lūžo kairiojo riešo stipinkaulis. Sugipsavus ranką, jis išleistas gydytis ambulatoriškai.
Neramu penktadienį buvo ir Rietavo savivaldybės keliuose, kurie dėl prastos kelininkų priežiūros peikiami ir socialiniuose tinkluose. Esą tik įvažiavus į šios savivaldybės teritoriją, keliai – it kokia linija užbrėžti, nuo kito rajono prižiūrimų kelių skiriasi kaip diena nuo nakties, tad nenuostabu, kad juose gausu ir avarijų. Rietavo policijos komisariato viršininkas Marius Vaičikauskas pasakojo, kad jų penktadienį buvo apie dešimt – mašinos tai vertėsi, tai trenkėsi į atitvarus ar pakliuvo į kitus eismo įvykius.
Laimei, skaudžių avarijų išvengta. Tačiau vienoje nukentėjusiųjų visgi buvo. Penktadienio vakarą Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelyje, Girėnų kaimo ribose, 1999 m. gimęs blaivus vyras, vairavęs automobilį „Audi S5“, sustojo kelkraštyje pasiteirauti, ar nereikia pagalbos į eismo įvykį patekusiam automobiliui. Tuo metu buvo kliudytas jo paties automobilis – į jį trenkėsi keliu važiavęs BMW X5. Mašina, vairuojama 1962 m. gimusio blaivaus vyro, tapo nevaldoma, matyt, dėl slidžios kelio dangos.
Anot M. Vaičikausko, iš pradžių medikų pagalbos nereikėjo niekam, tačiau po kurio laiko prastai pasijuto 1973 m. gimusi „Audi S5“ keleivė. Jai patemptas kaklas. Visi į avariją pakliuvę asmenys – ne Rietavo savivaldybės gyventojai.
M. Vaičikauskas sutiko su tuo, kad žiema Rietavo kelius prižiūrinčius kelininkus užklupo lyg netikėtai, nes ne vienas vairuotojas skundėsi, jog kelias buvo it stiklas. Tačiau sakė, jog svarbi ir kiekvieno vairuotojo atsakomybė.
„Visi važiuoja lyg vidury vasaros. O vairuoti žiemą reikia atsargiai: atsižvelgiant į situaciją, mažinant greitį, pasitikrinant, kas po ratais ant kelio dangos. Bet jei vairavimo įpročių nekeičiam, nereikia stebėtis“, – kalbėjo komisaras.