
Naujausios
Skaitytojai kreipiasi
Kuliškis pasakojo balioną minėtoje degalinėje pirkęs prieš mėnesį. Pasiėmęs du – šį ir dar vieną. Visada iškart po du nusiperkąs. Dėl patogumo. Grįžęs pirmąjį iškart ir prijungęs prie viryklės. O dabar, kai šio dujos pasibaigusios, prireikė ir antrojo. Deja, šio prijungti nepavyko – niekaip neišėjo priveržti sraigto prie reduktoriaus taip, kad nebūtų dujų nuotekio.
Kad balionas praleidžia dujas, tikino supratęs išsyk – kambary pasklido nemalonus kvapas. Vėliau bandė tikrinti ir senu metodu – uždegęs degtuką. Tuomet esą plykstelėjusi liepsnelė.
Nieko nelaukęs, vyras balioną įsivertė į mašiną ir nudundėjo į Varkalius, kur degalinė įsikūrusi. Tikėjosi, brokuotą balioną jam pakeis į kitą. Arba grąžins sumokėtus pinigus. Tačiau degalinės darbuotojos nesutikusios nė su vienu variantu.
„Patikrino iš akies ir pasakė, kad viskas su tuo balionu gerai. Nebent gal vežant sugadinau“, – pyko kuliškis. Vyras į redakciją atvažiavo, anot jo, nekokybišką prekę degalinėje palikęs. Esą tikrai nebeims. Bet pinigus atgauti vis dar tikisi.
Susisiekus su „Jozitos“ atstove, kuri ir bendravo su balioną atvežusiu pirkėju, išgirdome kiek kitokią šio konflikto versiją.
„Balioną patikrinom tikrai ne iš akies. Apipurškėm muiluotu vandeniu. Dujų jis nepraleidžia. Ir sraigtas geras“, – pasakojo atstovė.
Pasak jos, į degalinę atvykęs vyras iškart ėmė konfliktuoti, svaidytis ne pačiais maloniausiais žodžiais. Vėliau numetęs balioną ir išdūmęs.
Jei balionas geras, kodėl visgi vyriškiui nebūtų galima jo pakeisti kitu – juk patenkintos liktų abi pusės?
„O kodėl keisti, jeigu jis yra geras? Patikėkit, dujų balionai nuodugniai tikrinami. Neparduodam bet kokių. Be to, visos apsaugos nuimtos. Šitokio parduoti kitam jau negalėtume. Reiktų iš naujo jas uždėti. Vyras skundėsi, kad neina sraigto tinkamai priveržti prie reduktoriaus. Bet mes jau ir nebegalėtume atsakyti už balioną, įsigytą rugpjūtį“, – aiškino „Jozitos“ atstovė ir ragino pirkėją grįžti pasiimti savo prekės – esą degalinė atsako už jos saugumą.