
Naujausios
Išrašą parodė, tačiau nedavė
Moteris teigė į minėtąją kliniką ėjusi ne dėl savęs, o dėl nuvykti į ją negalėjusio sutuoktinio. Moters pasakojimu, jos vyras šioje įstaigoje dantis gydėsi prieš dvejus metus. Vėliau pasirinkęs kitą įstaigą. Bet sykį, pradėjus skaudėti dantį, paprašė žmonos jį užsiregistruoti pas odontologę vėl toje pačioje I. Kniukštienės klinikoje. Moteris ten paskambinusi ir išgirdusi, kad ši gydyti jos vyro neapsiims: esą kažkada pats atsisakęs jų paslaugų.
Kadangi dantų gydytojų kabinetų Plungėje apstu, plungiškė dėl to nesuko galvos ir planavo vyrą užregistruoti kitur. Tik paprašė išrašo apie tai, kas I. Kniukštienės klinikoje jos sutuoktiniui buvo atlikta, mat šis čia lankėsi gana ilgą laiką. Su klinikos atstove sutarė, kad išrašą gaus.
„Ir ką jūs sau manot: nuėjus paimti to išrašo, administratorė Vilija Dargienė tik pamojavo man juo prieš nosį... Pašaipiai pareiškė, kad, nors išrašas yra, jo man neduos – tegul ateina vyras.“
Moteris sakė labiausiai pykstanti dėl to, kad apie tai, jog išrašo negalės paimti ji, nebuvo įspėta telefonu, kuomet to išrašo prašė. Ir, žinoma, apstulbinęs nepagarbus administratorės elgesys.
„Su klientais reikėtų elgtis kitaip, – emocijos vos tvardė plungiškė. – Tegul Kniukštienė pasižiūri, kokius darbuotojus turi. Antraip čia greit neliks klientų.“
Žino, kaip aptarnauti klientus
Pati klinikos administratorė, išgirdusi, kad skambiname iš „Žemaičio“ redakcijos, nė kiek nenustebo. Sakė puikiai prisimenanti, jos žodžiais tariant, piktą klientę.
„Klientė skundžiasi, nes nedaviau jai išrašo? Tačiau elgiausi pagal Asmens duomenų apsaugos įstatymą. Negaliu atiduoti žmogaus ligos istorijos kitam asmeniui“, – aiškino V. Dargienė.
Moteris nepasimetė ir išliko rami net tada, kai paklausėme, kodėl, klientės pasakojimu, reikėję taip nepagarbiai su ja kalbėti, mojuoti taip lauktu išrašu prieš nosį?
„Net išsitraukusi to išrašo nebuvau. Ir dabar jis stalčiuje vokelyje guli. Ir nė vieno mano žodžio atgal nebuvo. Pati klientė buvo pikta. Nubėgo, mano pavardę užsirašė... 15 metų dirbau banke, patikėkit, puikiai žinau klientų aptarnavimo standartus. Esu įpratusi visus apšokinėti. Ir gerų atsiliepimų sulaukiu“, – sakė V. Dargienė.
Moteris tikino esanti rami, nes viską atliko taip, kaip reikėjo. Klientei bandžiusi aiškinti, kad net pašte paimti laiško, adresuoto kitam žmogui, niekas neleidžia. Bet ši esą nenorėjusi nieko girdėti.
Tiesa, administratorė pripažino telefonu klientės neįspėjusi, kad išrašą gali pasiimti tik šios vyras. Maniusi, kad tai savaime suprantama. Be to, esą, klientė to ir neklausė.
„Tik dirbau savo darbą. Viską fiksuoja vaizdo kameros, galiu įrašą atsisukti“, – iki pat pokalbio pabaigos V. Dargienė išliko rami ir mandagi.
Atsiprašo, jei užgavo
Kad šioje situacijoje išmintingiausia būtų peržiūrėti vaizdo kamerų įrašus, sakė ir pati klinikos vadovė I. Kniukštienė. Kai su ja kalbėjome, moteris dirbo Klaipėdoje. Bet pažadėjo grįžusi į į kliniką Plungėje įrašą peržiūrėti, o jau tada raštu atsakyti į mūsų klausimus.
Netrukus į „Žemaičio“ elektroninį paštą atskriejo I. Kniukštienės atsakymas. „Visuotinai žinoma, kad asmeninių duomenų apie sveikatą be pačio žmogaus įgaliojimo teikti negalima. Be abejonės, administratorė butų pažeidusi įstatymus, jei butų atidavusi prašytus dokumentus paciento žmonai.
Tačiau mūsų klinika visada yra žmogiškumo, supratingumo ir etiško elgesio šalininkė, todėl visada siekiame ir sieksime, kad visi pacientai susidurtų tik su pagarbiu bei mandagiu elgesiu. Administratorė Vilija visada sulaukia puikiu atsiliepimų. Apie tai pasikalbėta ne tik su ja, bet ir su visu kolektyvu. Atsiprašome, jei mūsų lankytoja buvo užgauta, ir kviečiame atsiimti reikalingus dokumentus, tačiau su savimi būtina turėti atitinkamą įgaliojimą. Arba savo išrašus pacientai turi atsiimti asmeniškai“, – rašė klinikos vadovė.
Nors savo atsakyme I. Kniukštienė nė žodeliu neužsiminė apie tai, ką pamatė peržiūrėjusi vaizdo įrašą, iš to, kad buvo pasikalbėta ne tik su administratore, bet ir su visu personalu, galima suprasti, jog pagrindo klientei įsižeisti vis dėlto būta. Klysti – žmogiška. Kaip ir suklydus pripažinti savo kaltę bei atsiprašyti.