
Naujausios
Įsivaizduokite sceną: įmonės vakarėlis, visi stovi su šampano taurėmis rankose, o staiga dangus nušvinta spalvomis. Fejerverkai! Tai ne tik gražus reginys, bet ir verslo įrankis, kuris klientų širdis užkariauja greičiau nei nemokami gėrimai ar užkandžiai.
Fejerverkai verslo renginiuose
Profesionalūs fejerverkai jau seniai nebėra tik Naujųjų metų ar vestuvių atributas. Įmonių vakarėliai, produktų pristatymai, parodos - visur, kur norima padaryti įspūdį, jie šviečia ryškiau nei direktoriaus kaklaraištis. 2023 m. tyrimas atskleidė, kad net 78% verslo renginių organizatorių mano, jog fejerverkai pakelia renginio prestižą. O prestižas versle - tai tarsi geras vynas: visi jo nori, net jei nežino, kaip tinkamai ištarti pavadinimą.
Pavyzdžiui, įsivaizduokite produktų pristatymą. Po valandos PowerPoint skaidrių apie naują dulkių siurblį (kuris, beje, tikriausiai kainuoja daugiau nei statistinio lietuvio kompiuteris), dangus nušvinta fejerverkais. Staiga visi pamiršta, kad ką tik nuobodžiavo, ir pradeda ploti. Priimant sprendimą ar dalyvauti renginyje, net 60% žmonių teigia, kad jie labiau linkę dalyvauti renginyje, jei žino, kad jame bus fejerverkai. Daugiau žmonių - daugiau akių ant jūsų prekės ženklo. Paprasta matematika!
Emocijos
Fejerverkai – tai ne tik šviesos ir garsai, tai emocijos! Mokslininkai teigia, kad stebint fejerverkus žmogaus smegenyse išsiskiria itin daug dopamino - tai tas pats laimės hormonas, kurį gaunate, kai randate pinigų senoje striukėje, ar Lietuvos krepšinio rinktinė laimi prieš JAV. 2022 m. atlikta apklausa parodė, kad 65% verslo renginių dalyvių fejerverkus įvardijo kaip labiausiai įsimintiną renginio dalį. O 45% prisipažino, kad po tokio šou įmonę vertina dar palankiau.
Fejerverkai sukelia stiprias emocijas, nuo nuostabos iki džiaugsmo. Šios emocijos gali būti siejamos su jūsų prekės ženklu, stiprinant jo įvaizdį. Pavyzdžiui, tyrimai rodo, kad emocinis ryšys su prekės ženklu gali padidinti klientų lojalumą iki 306% . Taigi, fejerverkai gali būti ne tik vizualinis malonumas, bet ir strateginis įrankis. Taigi, jei jūsų klientas po renginio šypsosi ir dalinasi nuotraukomis, o ne skundžiasi kava - jūs laimėjote.
Jūsų renginys gali išplisti „Instagram“ ar kitame socialiniame tinkle
Fejerverkai ir socialiniai tinklai – tai kaip kava ir rytas, tiesiog sukurti vienas kitam. Kodėl? Nes jie gražūs, o žmonės mėgsta dalintis grožiu. „Instagram“ duomenys rodo, kad įrašai su fejerverkais sulaukia 30% daugiau „patinka“ paspaudimų nei įprasti įrašai. Tokio renginio nuotraukos pasklinda internete greičiau nei gandai apie nemokamą picą. Tai nemokama reklama, kurią sukuria patys jūsų svečiai!
Be to, fejerverkai pritraukia influencerių dėmesį. Tie, kas gyvena dėl tobulos nuotraukos, negali atsispirti fejerverkų šou. Jei jūsų renginys patenka į jų „story“, jūsų prekės ženklas pasiekia tūkstančius sekėjų.
ROI: kai fejerverkai virsta pinigais
Dabar apie rimtus dalykus - pinigus. Nors fejerverkai gali atrodyti kaip brangi pramoga, jų teikiama nauda gali su kaupu atpirkti išlaidas. Įsimintinas renginys gali paskatinti teigiamą žodžio apie jūsų įmonę sklaidą, padidinti klientų pasitenkinimą ir netgi paskatinti pardavimus. Be to, fejerverkų šou gali būti pritaikytas pagal jūsų biudžetą, užtikrinant optimalų kainos ir kokybės santykį. 2024 m. atlikta renginių analizė parodė, kad įmonės, investavusios į fejerverkus verslo renginiuose, vidutiniškai padidino prekės ženklo žinomumą 25%, o pardavimai po renginio šoktelėjo 15%. Kai kurios net pranešė apie 50% augimą! Kodėl? Nes emocijos skatina pirkti. Jei klientas prisimena jūsų renginį kaip „tą su fejerverkais“, o ne „tą su sausa vištiena“, jis greičiau išsitrauks piniginę.
Ir dar vienas pliusas - fejerverkai traukia minias. Tyrimai rodo, kad renginio lankomumas gali išaugti 20-30%, jei programoje yra fejerverkai. O daugiau žmonių reiškia daugiau potencialių klientų.
Verta ar ne?
Fejerverkai verslo renginiuose - tai ne tik pramoga, bet ir strateginis įrankis, galintis sustiprinti jūsų prekės ženklo įvaizdį, sukurti emocinį ryšį su klientais ir padidinti jūsų įmonės matomumą.
Tinkamai suplanuotas fejerverkų šou gali tapti jūsų renginio kulminacija ir palikti neišdildomą įspūdį dalyviams. Žinoma, fejerverkai turi minusų - triukšmas, kaina, ir gal kokia močiutė skųsis, kad išgąsdinote jos katiną.
Bet versle rizika yra žaidimo dalis. Profesionalūs organizatoriai pasirūpina saugumu, o jūs gaunate šou, kuris jūsų konkurentus palieka dulkių debesyje. Taigi, jei norite, kad klientai apie jus kalbėtų dar ilgai po renginio, fejerverkai yra jūsų bilietas į sėkmę.
Užs. Nr. 138