
Ne tik garsas, bet ir greitis bei pavojingas manevravimas
Vyras pasakojo, kad problema yra ne tik jaunimo vairuojamų dviračių ir keturračių motorinių priemonių skleidžiamas čaižus garsas. Kita bėda – chuliganiškas jų vairavimas, pasireiškiantis ne tik viršijamu greičiu, bet ir pavojingu manevravimu per abi kelio juostas, staigiu greitėjimu ir stabdymu, motorolerių važiavimu ant priekinių ratų ir kitais pavojingais metodais. Juos matant aplinkiniams oda šiurpsta, nes taip vairuojant iki nelaimės – tik vienas žingsnis.
„Policija žino apie tokias jaunimo linksmybes, bet nieko nedaro, kamerų irgi nėra toj gatvėj. Su kaimynais kalbam, kad per visą vasarą mažai buvo ramių vakarų, o dabar, kai prasidėjo mokslo metai ir jaunimas sugrįžo į miestą, spėjame, kad to cirko bus dar daugiau. Negi nėra kokio būdo jiems sudrausminti? Gal policija turėtų aktyviau patruliuoti tokiose ralistų pamėgtose gatvėse“, – svarstė vyras.
Visą straipsnį skaitykite laikraščio „Žemaitis“ 2025 m. rugsėjo 05 d. numeryje (Nr. 68).
Tas pats vyksta ir Maxima xx aikštelėje bei J.Tumo Vaižganto gatvėje ir tai vyksta jau ne vienerius ir ne du metus. Dešimtis kartų kviesta policija , tačiau niekas nesikeičia. Naktį apie miegą nėra net kalbos. Kiek dar tęsis ta betvarkė?
Kiekvienais metais tas pats. Ir labai gaila, kad apie tai pradedama kalbėti motociklų sezonui besibaigiant, o ne vos orams atšilus, kai prasideda triukšmingų transporto priemonių eismas. Triukšmas mieste yra problema ne tik nakties metu. Ar neturėtų policija rimčiau užsiimti triukšmingų transporto priemonių techninės būklės tikrinimu? Sportiniai duslintuvai, specialiai patobulintos techninės transporto priemonių savybės, kad transporto priemonė keltų kuo daugiau triukšmo.. Tokių trūkumų turinčios priemonės neturėtų dalyvauti eisme.